Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika vzdělávání osob se sociálním znevýhodněním
Macháčková, Kateřina ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
NÁZEV: Specifika vzdělávání osob se sociálním znevýhodněním ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá obeznámeností a zkušenostmi pedagogů hlavního i speciálního vzdělávacího proudu s integrací žáků se sociálním znevýhodněním. Práce se zabývá renomé takzvaného "Společného školství" v odborné komunitě učitelů, speciálních pedagogů a dalších pedagogických pracovníků. Dále se zabývá zkušenostmi pedagogů s integrací těchto žáků. Taktéž se věnuje úrovni informovanosti o tom, kdo je žák se sociálním znevýhodněním a znalostmi metod, které této integraci mohou napomoci. V neposlední řádě se práce zabývá obeznámeností o novelizaci školského zákona č. 82/2015 a znalostmi jednotlivých dopadů na práci s žákem. Dále se práce zabývá mírou souhlasu s povinnou docházkou v posledním roce mateřské škole a zrušením přípravných tříd. Taktéž se práce zabývá možnostmi, které pedagogům nabízí plán pedagogické podpory. KLÍČOVÁ SLOVA: Společné školství, novelizace 82/2015, integrace, inkluze, speciální školství, sociální znevýhodnění, žák se sociálním znevýhodněním, plán pedagogické podpory, zrušení přípravných ročníků.
Srovnání korporátní komunikace českých společností prostřednictvím sociální sítě Twitter
Falzonová, Anna ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá korporátní komunikací na síti Twitter. V teoretické části se zaměřuje na její základní charakteristiku, vývoj popularity a současnou pozici. Dále se soustředí na Twitter v České republice, profilaci uživatele, nejvlivnější účty a způsoby využití ve veřejné sféře. Stěžejní část práce tvoří výzkum, v němž je metodou kvantitativní obsahové analýzy definována komunikační strategie na Twitteru deseti českých firem v období listopad 2014 - leden 2015. Na základě analýzy 731 příspěvků je vypracován detailní rozbor komunikace jednotlivých firem z hlediska sentimentu, vizuální formy, komunikovaných témat a užitých funkcionalit. V rámci kategorií je také definován typ příspěvku s nejvyšší mírou interakce a celková efektivita komunikace. Na základě analýzy korporátní komunikace jednotlivých firem je dále charakterizována celková podoba korporátní komunikace na Twitteru v České republice. V závěru práce jsou spojeny poznatky výzkumné a teoretické části, které slouží ke srovnání korporátní komunikace na Twitteru v České republice a zahraničí.
The work of Government and non-Government organizations in refugee integration in the German labor market, Sep. 2015-Jan. 2016.
Grulaj, Shpresonë ; Klípa, Ondřej (vedoucí práce) ; Dimitrov, Michal (oponent)
The work of Government and non-Government organizations in refugee integration in the German labor market, Sep. 2015-Jan. 2016. Abstract The new refugee surges in Germany have emphasized the importance of refugee integration in the host country. Current research highlights the role of government and nongovernment organisations in helping refugees overcome integration related challenges. This thesis highlights the challenges that are typically faced by refugees and assesses the importance of government and nongovernment institutions and organisations in helping refugees overcome those challenges. Applying a qualitative method and a comparative approach, the thesis employs data available from a set of reports and websites from respective organisations that work on refugee related issues, or that evaluate the work in different countries. The findings suggest that there is a set of challenges that are faced by refugees, with highlight in: host country language abilities, previous qualification recognition, skills recognition, emotional challenges, cultural differences in the workplaces. Moreover, the findings analyze the main industries where refugees are typically employed. Finally, comparing the areas of focus by both types of organisations, it is identified the presence of a noticeable division, not...
Efektivnost využití dopravních prostředků při zásobování velkoobchodů v ČR výrobky Mlékárny Polná
Holubová, Petra
Holubová, P., Efektivnost využití dopravních prostředků při zásobování velkoobchodů v ČR výrobky Mlékárny Polná. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2018. Diplomová práce se zabývá zhodnocením, zda Mlékárna Polná efektivně využívá najaté dopravní prostředky k zásobování velkoobchodů v ČR svými mléčnými výrobky. V případě potřeby budou navrhnuty možnosti zlepšení využití vozidel.
Specifika vzdělávání osob se sociálním znevýhodněním
Macháčková, Kateřina ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
NÁZEV: Specifika vzdělávání osob se sociálním znevýhodněním ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá obeznámeností a zkušenostmi pedagogů hlavního i speciálního vzdělávacího proudu s integrací žáků se sociálním znevýhodněním. Práce se zabývá renomé takzvaného "Společného školství" v odborné komunitě učitelů, speciálních pedagogů a dalších pedagogických pracovníků. Dále se zabývá zkušenostmi pedagogů s integrací těchto žáků. Taktéž se věnuje úrovni informovanosti o tom, kdo je žák se sociálním znevýhodněním a znalostmi metod, které této integraci mohou napomoci. V neposlední řádě se práce zabývá obeznámeností o novelizaci školského zákona č. 82/2015 a znalostmi jednotlivých dopadů na práci s žákem. Dále se práce zabývá mírou souhlasu s povinnou docházkou v posledním roce mateřské škole a zrušením přípravných tříd. Taktéž se práce zabývá možnostmi, které pedagogům nabízí plán pedagogické podpory. KLÍČOVÁ SLOVA: Společné školství, novelizace 82/2015, integrace, inkluze, speciální školství, sociální znevýhodnění, žák se sociálním znevýhodněním, plán pedagogické podpory, zrušení přípravných ročníků.
Mediální ohlas Sjezdu spisovatelů 2015
Prunarová, Markéta ; Novotný, David Jan (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá mediálním ohlasem Sjezdu spisovatelů, který se uskutečnil 5. a 6. června 2015 v Praze. Jednalo se o první setkání tohoto jména v polistopadové éře. Pořadatelé se jím přihlásili k tradici sjezdů z doby před rokem 1989 - zejména těch v roce 1956 a 1967, jež se staly důležitými mezníky nejen na poli kulturním, ale i politickém. Sjezd pořádala Asociace spisovatelů - profesní organizace, která vznikla v listopadu 2014. Jedním z důvodů jejího založení bylo i přesvědčení, že stávající Obec spisovatelů, která existuje od roku 1989, již není funkční, dostatečně nezastupuje obor a nehájí zájmy literatury a spisovatelů. První dvě kapitoly se věnují právě historii obou oborových uskupení s cílem odhalit problematické aspekty jejich fungování. Skrze jejich mediální obraz je popsán vývoj, aktivity a témata, jimiž se zabývají. Důvodem podrobného představení obou profesních uskupení je poukázat jednak na širší problematiku sdružování spisovatelů, jednak na relevanci Asociace jako instituce zastupující literární obec. Třetí kapitola nastiňuje současný význam literatury tak, jak je prezentován v mediálních výstupech. Obsahem čtvrté kapitoly je analýza příspěvků, které Sjezd reflektují. Díky ní by měla být identifikována prominentní literární témata rezonující v mediálním prostředí....
Srovnání korporátní komunikace českých společností prostřednictvím sociální sítě Twitter
Falzonová, Anna ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá korporátní komunikací na síti Twitter. V teoretické části se zaměřuje na její základní charakteristiku, vývoj popularity a současnou pozici. Dále se soustředí na Twitter v České republice, profilaci uživatele, nejvlivnější účty a způsoby využití ve veřejné sféře. Stěžejní část práce tvoří výzkum, v němž je metodou kvantitativní obsahové analýzy definována komunikační strategie na Twitteru deseti českých firem v období listopad 2014 - leden 2015. Na základě analýzy 731 příspěvků je vypracován detailní rozbor komunikace jednotlivých firem z hlediska sentimentu, vizuální formy, komunikovaných témat a užitých funkcionalit. V rámci kategorií je také definován typ příspěvku s nejvyšší mírou interakce a celková efektivita komunikace. Na základě analýzy korporátní komunikace jednotlivých firem je dále charakterizována celková podoba korporátní komunikace na Twitteru v České republice. V závěru práce jsou spojeny poznatky výzkumné a teoretické části, které slouží ke srovnání korporátní komunikace na Twitteru v České republice a zahraničí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.